CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 19, 2009

nasik lemak kopi o siap!!

kenapa lu TAG gua?lu memang saje nak mendatangkan bulan gua kn..?dah la kotex dalam senarai barangan patut di boikot.cit!!nie bukan kate bulan,bintang matahari suma boleh datang nie.

nie TAG dari Mr Wai pulak.adeh.die nak suruh aku letak 10 gambar.macam nie bunyi TAG die.

"this tag require u to choose 10 most gorgeous picture u have in ur life."

mak ai..aku menjawab TAG nie kat opiz.so,pic sopan-sopan sudah yer..ngeeeh3!!!eh..pic aku memang suma sopan kot.anak solehah la katakan.

kompom pas gua publish entri nie.gua di tuduh menayang muka gua yang tak berapa nak gorgeous seperti yang di minta.tapi,ada aku kisah.lantak lah...huahuahua!




pic 1. hari raya tahun lepas kot.lupa lah...

pic 2. kenduri kawen,awal tahun lepas.sapew tah kawen.aku kurang pasti.yang pasti bukan aku.heh~

pic 3. aku sem 6,tak dapat lesen lagi,so dok belakang jew,jd bos.hak3..

pic 4. kat opiz aku.guna HP aku yg hilang tu.ceh! Oct 08 kot.

pic 5. dalam fitting room nie.wahahahahahaha.aku baru grad kot.tak ingatlah...

pic 6. haaaa...nie pic masa sem 5.kat Queensbaymall.penang.



ade 6 jew dalam laptop neh.lagi 4 lain taun aku upload.heh!


pastu aku kena TAG orang tak...?klu tak kena pown aku nak TAG jugak.aku peduli ape.hahahahahahahahaha...

aku TAG suma yang baca entri nie.dah2,jangan nak ngelak.ku sumpah mengalami keguguran rambt kang.hak3..kejam2!!

OOOoOoOOOooo...taknak komen...?ingat aku tak tau sapew yang masuk blog nie.so,p buat,jangan banyak alasan...lalalalalalalala..

p/s~komen jgn nak kutuk terok2 sangat.nanti aku sentap!!kah..kah..kah...dan kah lagi...betul kan aku dah sopan dan santun sekarang.aku tak tipu,korang jew tak nak caye. :D

***Meet Uncle Hussin win juara lagu 23...cayalahhhh!!!pueh hati den uncle den menang!***

32 komen:

ABANG AN-DY said...

Alaa... MUH you tu menang sbb band I x masuk bertanding skali. Cuba band I compete, MUH hanya tinggal sejarah...

*You suka warna ijau sangat eh? Erotik la you ni... lucah! ;p

razor said...

sebijik mcm watie!

cabicubicabighom!

aku tak komen. aku kutuk, so aku terselamat!

ab geldofg said...

comel lah....sapa kta tk comel :)

BudAk hijAu said...

ABANG AN-DY
~i dh tau dh..klu band u masuk.rabani pown kalah...heheheh..

ijau 2 lucah kew..?sumpah i xtau..kikiki...

razor
~ko mmg,klu xkutuk aku xsah!!
ko p wat tag nie sekarang jugak!!

ab geldofg
~errrrk!! maceh... malu i tau..

hahahahaha...

paiseh said...

ape nih..? sume gambo muka sama jeh.. bosan ah..! hakhakhakhak..!!
gua dengan ikhlas ati takmo buat.. dgn alasan wajah seksi gua dilarang berada dlm blogspot.. buleh? hahahaa..!!

yg entry bawah ni gua rasa smlm takdak lu tag sapa2 pun... kan?? kan..??

BudAk hijAu said...

weiiiii...

muka wa mmg sepesen jew weh..hahahaha..

xde2..lu utang wa 2TAG!!!

wa tuntut sampai lubang biawak!!

razor said...

eh watie,

ko apa khabar a?

lama tak jumpa.

Pok Li said...

Aksi menarik.:)

BudAk hijAu said...

razor
~watie korok mu!!!nak cari gaduh nie..

pok li
~xtdo agi..??menarikkah..???ngehh3..

razor said...

pokli? betulkah terserempak dengan pokli waktu mcm ni?

serius, muka ko sebijik mcm kawan aku. nama watie.

tapi dia dah....dah...

err...errr

kueh bakar said...

macam min malik pun ada

Invisible_authoR said...

pose² maut tuhhh.. hikhik..

kay said...

aduh..tergatai pulak gi baca entry ni..kali ni aku tak nak jawab..gugur pun gugur la..rambut aku,ko peduli apa..hahaha

Dzulkarnain Mohamad said...

pompuan je suka tag gamba2 neh..

one love said...

alalala...

comelnya adik akak nih ha!

razor mesti kedengki nengok yan comel sangat!

:p

F A R Y N said...

cuba ko amik pic sambil korek hidung...pastu tepek kat sini...baru ar meriah..ekeke

mrblind said...

patutlah gambar gua banyak gugur..ni lu punya pasal la ni..

btw: cun juga lu ni..hahaha..

jinggo said...

eeeerrrrmmmmmmm...........

arfahadnan said...

muka ko cam someone ler...
tapi aku tak ingat sapa..
aku mmg suka ilang2 ingatan ni...

Fadh said...

waa...cun awak nie...nasib baik aku baru kawin sorang...ada lagi kuota 3 yang perlu dipenuhi...berminat? he he he

pink_butterfly said...

aiyoo, sbb takut dsumpah mgalami kguguran wambot, tpksa jugak rama2 ni mengomen...

err...err...no komen...=p

hehe...gurau ja,
anyway, mmg pixie sopan santun laa...=)

ryurisora said...

ye ye..MUH menang. tapi aku suka estrange gak. hu.... sopan la sangat gambo2 ko tu..hohoho

aKu..DiA...kAmU said...

Nasib baik aku bace komen bawah tu jer...kui..kui...tu award kesian tu! Patut nak bg kat faizal tahir tp nanti org berontak lak...kui..kui..kui..

LotsOfLove-Pearls said...

erk...
aku terbaca MUH tu jer..
apa ek kisah kat atas..

blur yg nyata.. hakhakhak dan hak lagi..

@t00neY r00neY® said...

xkose den nk jawab nye...den xdok gambor...gambor pokok byk la...

nnt den tanyo kek pokcik den

DarabDua said...

tag ni lu jgn main2..
silap2 kena santau angin weh!
plg huduh pon ada yg merusuh.
heh!

tasikmerah said...

oooo... ko pun pakai cawat yek? hehehehe...

tp kotex tu best, kan?

padelkopak said...

memang mantap giler MUH tempoh hari!!!gua ingat faizal superman dah yg juara...

BudAk hijAu said...

kueh bakar
~min malik...??abun ko neh..

invisible_author
~xmaut,mati jew..hek3..

kay
~hahahahaha...ske ati ko!!ada aku kisah?hehehe..

dzulkarnain mohamad
~eh,jgn xtau..laki pown ska...hehehehe.

one love
~razor mmg cm 2..menci!!

FARYN
~pic xsenonoh 2 entri lain!!tunggu...hahaha..


mrblind
~haa...sb 2 lu botak jew...p jwb TAG!!
cun 2 hape..?ngeeeh3..

jnggo
~ermmmm jugak lah!!

BudAk hijAu said...

arfahadnan
~alaa..nk ckp mke aku bersepah2 la tu!!hahaha.

fadh
~jd no 2...?xmau..no 4 ok kot!!hahahaha..

pink_butterfly
~sopan kn i..?hahaha...jw TAG ni!!

ryurisora
~hahahah..MUH terbaik!ko plak jwn TAG nie.cepat!!

aku..dia..kamu
~weh...MUH xda tndingan k..kikikiki..jwb2..den xkira..

lotsolove-pearls
~ooo..nak skip la tuh!!xde2...sile jwb..muahahahahha...

@tooney rooney
~huh!!!ko nie byk tol alasan..

darabdua
~hahahahah..santau2 nie razor ja!!

tasikmerah
~kotex terbaik!!kahkahkah..

padelkopak
~amantap kn,kn,kn...?tngk la uncle sapew..heheheh..



kepada semua...sila jawab TAG ini dengan iklas dan hati yg terbuka!

sekian.

Hidemichimomotani said...

kacak gak lu ni eh!!!

Wai said...

adoi...... sopan santun betul gambo2 tu. x macam tuannya secara live. kenape ek..........?