CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 21, 2009

kambin ka kucin?

21jan09,11:25 PM (3:25 UTC)

aku di opiz.tak de gempa bumi.so,dok ngadap system jew.(sebenarnye ngadap blog.)suka ati aku r kan.ada aku kisah?

aku dah tulis 1 cer.tapi malas pulak nak publish.aku kan memang terkenal ngan sifat fatonah,amanah,warok,sopan santun tapi lagho bak kata razor.huh!takde kena mengena.(nampak tak lagho aku di situ?)

ok2.aku cuma nak bgtau.aku akan bercuti selama 6hari.ENAM hari.harap maklum ok.di ulangi,6 hari.nak ulang sekali lai,6 hari.ok,dapat semua?start esok.ada sape-sape nak jumpa aku..?taip "ON BUDAK HIJAU" hantar kepada 36999.sile cuba sekarang.

aku dok survey rumah anak yatim yang kak nurul nak wat projek bersama blogger's tu.korang tau tak?jom join.kak nurul sebenarnya suruh razor.tapi die suruh aku.tak guna betol.seb baik ade kena mengena ngan kak nurul.klu tak.malas layan!haaa...ko selalu kutuk aku kat entri ko kan.tnggu aku balas dendam k.tungggggguuuu.

tadi ade orang mintak id ym aku kt myspace.aku balas,aku cakap kalau nak id ym aku.syarat-syaratnya ialah :

1.tahan maki
2.tahan sumpah seranah
3.wajib open minded,kalau suka sentap.lupakan.
4.kepala masuk air,xkiralah air sirap mahupown air kopi o.
5.aku ratu typo bak kata razor.so,klu aku typo,paham2 sendiri,sebab aku memang takkan betulkan perkataan yg aku salah eja.
6.kalau aku lambat balas,jangan buzz nanti kantoi.sebab mesti boss aku ada dalam bilik aku.

terus die diam.FINE!!

p/s~sapew2 nak p penang 25-26hb nie.jom jalankan aktviti bersama.ngeeeeee~

*abaikan tajuk tanpa G

38 komen:

RY said...

apesal la banyak sangat nama aku kat situ. ko bukan ratu typo la. aku yang rabun.

ko kan warok.
fatonah. amanah. muslimah. bijaksana.
tapi SENGAL.

selamat cuti. kalau ada masa, survey dan interview semua. nanti buzz aku eh.

(kenapa la budak ni bocorkan aku serahkan tugas yang kak nurul bagi aku. lurus pembarisnya...haih...huhu)

sEmut said...

bila gua rindu gua suka lepak sini.





oh avril

BudAk hijAu said...

razor
~saje nak kntoikan ko!!padan muka!

semut
~ko windu avril wt pew???haih~~

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

aduh...apa kena mengena ngan kucen tu..tak mampu aku nak mengabaikan..

Anonymous said...

hahah...bagus tul syarat ko ym tu...tp..yeke..??hahah...mcm xcaye je..kalau aku sumpah ko jadi biawak bole?....ahhahahah

sEmut said...

gua kalau on ym mesti ada ajak perang.





oh travian

BudAk hijAu said...

a.k.u.p.e.n.t.o.i
~mmg xde kne mngena pown.sj..heheheheh..

asrillita
~betul.aku mmg cm 2...xtipu!!

semut
~cis!bek ajk isreal perang..hehehhehe..

Anonymous said...

rminyr ske hijo...mee too!view my pages n u will see moe similar thingggg!!!

kueh bakar said...

selamat bercuti...

Paan Ovrtd said...

I takut u rindu I je nanti... ;p

BudAk hijAu said...

greenieycactus
~kite same la...hehehehe..

kueh bakar
~tq..

ABANG AN-DY
~cmfrm i rindu u nt.haih!

paiseh said...

erk.. bape sen kena caj es-em-es ON BUDAK HIJAU tu?? gua nak jumpa lu. hahahahha..!!

Dearie Pearls said...

Opssttt.. aku suka ke'hijau'an ko kali ni..
huhu..
baju hijau, "ADA AKU KISAH" pown hijau..

caya ar..

**kedip2 mata.. teh ais? huhu..

fazemy said...

tahan maki tu tak tahan tu..huhu

iyan said...

lu belum kena maki ngan gua lg...
mau sedu2 lu nanges...

alif-mikail said...

hoh!?

ijau mataku .. hahahaha..

komen ini tidak ada kena mengena dgn entry.. ahahha

ada koi kesah?

mrblind said...

mana cerita kambing dan kucing tu?

Pekerja Kontrak said...

wei... nak pegi penang eyh...
aku pegi 25hb ni... jom....

dan aku bercuti selama 10 hari... diulangi 10hari....

Dearie Pearls said...

aku tak tahan maki..
hahaha...
6 hari, wah lamam jugak ek..
ok ar..
selamat menjalankan tugas demi Kak Nurul.
huhu..

FARYN said...

owhh..aku tahan sume itu...
sudikah dikau dingorat oleh aku kat ym?

kotaklimasegi said...

giler best cuti panjang..
selamat bercuti..

*aku tak faham naper ko letak tajuk lain citer lain..
entry diloz pun kengkadang camtu..

haih..

apisz said...

kambing ka kucing?

tu jadi kamcing dah tu..muahahhaa..pening aku baca...tajuk line..isi lain..memamg ko lagho...wakkakakka...

jom pi penang...jupe di sana di sana di SannaaAAA!

(^_^)

madbosco said...

salam...laaa btoi kaa hang nak mai penang, bley laa jumpa nnt... aku bawak p pekena nasik kaa...pasemboq kaa... sure hg nnt bersemboq nnt nie.

CIVIC Power said...

Salam singgah

Teman tak tahan kena maki, nati teman pulak maki balik.

Fadh Rahman said...

eleh...cuti nam hati pun nak kecoh...bagi cuti selamanya kang baru tau!!

Siti Syawal said...

wey bdak hijau, ape ni...aku taip on budak hijau send kat 36999 ko tak balas pape pon. dah la kredit die tolak 10 hinggit. siot jer la..

@tune® said...

yeappy yoliday dey!!

vidadarisakura said...

kalo pompuan macamana la?

adakah syarat2 tersebut diguna pakai?
haha

Conan_skywalkeR said...

gila punya sharat. sib baik masa aku dapat YM dulu takde sharat sebegituuu..


muakaka..

jinggo said...

selamat bercuti-cuti malaysiaaaaa............

Mulan said...

cuti.. argh...

tasekM said...

ikut weh...! hehehehe...

en_me said...

hi budak ijo.. salam jumaat

Darab Dua said...

mane kambin dgn kucin nye?
gua dh baca 2 kali dh ni haram tak jupe pon!
heh!

zamrie said...

kambing ka kucin???

ermmmmm kambing arr sebab taik kambing tak busuk macam taik kucin dan nampak special bulat bulat

hehehehehe

ada aku kisah tajuk tak ader kena mengena ngan ceritanya?

Rajuna said...

kambin ja?
gitaq tadak?

gitar=gitaq kan?

lizz said...

hahaha! lawaklah ko ni. bagus sungguh tagline. ade aku kesah?wakaka

wanita mutalib said...

..aku takleh ym..

..laman ini disekat..

..time kasih..

..huhu..