CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, May 22, 2009

di suatu pagi yang hening dengan angin sepoi-sepoi bahasa siam...

sesi bercakap dengan kawan aku.nama dan alamat dirahsiakan atas sebab-sebab keselamatan.

"asal kau suka die?" tanya kawan aku ni.

aku diam.

lama.



"takde sebab aku suka die.aku suka die sebab die.takde sebab-sebab tertentu.aku rasa tak perlu sebab aku nak suka orang." aku jawab.tenang.

"bila tanpa sebab aku suka orang.dalam makanya"
aku la yang cakap ni.bila tulis.ayat jadi skema.babi betul!

"mana bleh takde sebab.mesti ada punya" kawan aku ni cakap lagi.nak provoke aku la tu.sial!

"tak perlu la.kalau aku suka dia sebab dia hensem.nanti dah tua.tak hensem,tak bleh suka la?" aku jawab.

"suka sebab mata dia cantik?kalau nanti mata dia buta.dah tak suka la..?macam tu...?" aku sambung dengan penuh semangat.

"suka sebab dia pandai main gitar?kalau dia tak pandai main gitar,dah tak suka.macam tu ke?" aku sambung lagi.kalau boleh tak nak berenti.

"tak perlu sebab la aku nak suka orang bai!"
aku buat penutup.

dia diam.



sekian.

p/s~time suka apajadah suma ok.bila xsuka.macam haram ja rasa!


*haram tu rasa macam mana r???

29 komen:

Dato Paduka Masri said...

1st... jd macam mana ngan kembar blog ko....

Dato Paduka Masri said...

kakakakkakakakakakakaaka... lepas ko komen terud budak tu komen yan.... kakakakakakakaka.... jodoh xkemana....

BudAk hijAu said...

dato
~yeke weh??skrg jugak aku tngk!!g]hahahahahah..

Dato Paduka Masri said...

hahahahahaha....

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

rasa haram? cuba kena daun cabang lima.....

LotsOfLove-Pearls said...

..dah cinta namanya kan..
xder reason yg kita leh huraikan..

jo said...

haram tu rasanya macam lu terminum susu basi..

BudAk hijAu said...

dato
~nabis la aku weh..naya2!!

akupentoi
~aku ada daun cabang 3 je weh!!pinjam daun cabang lima 2...heheheh..

lotsoflove
~CINTA!!haih..

jo
~ooo..ingt kn cm mkn vavi!!hahahaha..

arfahadnan said...

betul...!! nak suka kat org tak memerlukan sebab..

ayampinko said...

kisah dan kesah..cam something2 jerkan..


haram..cam kene selsema babi..
tak pun masa kene buli ngan kawan sekolah..

wei nko belanjer tak mamat member nko tu..?

Kejora Yg Malap said...

suka? cinta? sayang? aitcheh! dah kemaruk dah nih....

Lifesaver said...

btol!xde sbb ko suka org...

SwEeTFoResT said...

hehehe..yeah..ku setuju..tiada sebab untuk suke seseorg..hakhak haktuih..

Mieaa said...

ehh Yan, betul la..
tak perlu sebab kenapa kita suka/sayang seseorang tu..
setuju setuju..
ehehehehe

nuyuljana said...

huhu.

betul kew orang bercinta

muka berseri-seri dan senang hati?

;)

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

ko sedang dilamun cinta..hukhuk..
muka garang gila vavi..tapi hati ada kuntum bunga..wakakaka..


silalah bercinta kerana cinta itu indah..:)

KuCAi said...

haha..
betul jugak kata ko.
suke sebab takde sebab.
tapi semua indah bile indah je weh.
agagaga~..

plus, true love is just bullshit.
sekian.:p

faqhrule said...

dah suka nal buat macamana kan

a.b geldofg said...

pentoi
jgn ajar budak2 yg bukan2
ni pmuda pmudi harapan bgsa tau

bokbon said...

haram? rasa haram tu macam rasa haram la..hahah! ok tak lawak.

Nurul Aimi said...

dia tu siapa?

kalau berani, taruk laa gambar

=))

k.e.r.i. said...

haram rasanya kau beli samsu haram, pastu ko minum.
tak sama dengan carlsberg kan?
hahaha
*ini perumpamaan sahaja*

miSz.haNie said...

cinta x bermata..
enjin x bernyawa

~~ape jadah masuk tagline impak maksima plk nih..hahahaha!! :P

speckurosaklagi said...

angin sepoi bahasa siam...
suka n sayang sama x?

sHwEeT ByAtcH said...

rs haram sah tak leh diluahkan

Wanita Itu said...

wah..

lama giler tak masuk sini..

so dah telepas byk citer ko heee..

ooo..ko dah ader bf eh???

ke ko mmg ader bf?

ape aku cakap nih..

tak tau wat cara tak tau..

mintak maap tumpang lalu heeee...

qishie said...

haram cam ko cium masri.

kakakakaka

tu la rasa dia.

masin2 payau.

A a D i I ? said...

ko suke sape?
tuan punya blog kembar ko?
haha!

~0~ said...

salam
tu dengki namanya...