CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, April 17, 2009

petua menghaluskan kulit muka yang tebal.

hari pertama.

daftar.dapat hostel.cantik.best.2orang 1 bilik.ade fon dalam bilik.ade mesin basuh setiap 1 tingakt.bagus.tak payah susah-susah basuh tangan.(malas sebenarnya.)

pukul 2.semua kena berkumpul kat bawah.sebab ade taklimat.aku dah kat bawah.beratur.baik siot.

"yang tengah turun tangga tu.naik atas.pakai tudung" suma pandang minah tu.cun.awek kl kot.aku syak la.

garang kot fesi tu.eleh..nak tunjuk belang la tu.

aku memang dah pakai tudung.sebab abang aku dah sound awal-awal.tempat tu gov punya.suma wajib bertudung.walaweh!!

"yang kamu ni,pekak?saya dah suruh kawan kamu pakai tudung.maknanya suma wajib bertudung.kamu naik sekarang.pakai tudung.tak paham bahasa betul."

berdesing siot die sound budak sebelah aku.

"ingat ktorg pekak ke cakap kuat-kuat?bangang.bodoh.bangsat lu!!" aku jawab.

dalam hati.



"saya non muslim"


tetttttt...


malu.malu.malu.

malu kuasa dua fesi tu.

aku gelak dalam hati je weh masa tu.dah masuk bilik.bahan cukup-cukup ngan roomate aku.hahaha.

ambik kau.

p/s~esok jumpa aku kt PWTC sila tegur.jangan malu-malu dan segan silu mintak otograf.maseh.

27 komen:

mrblind said...

hahaha..fesi tu naik angin tak tentu pasal..boo la weh..

Fadh said...

ha ha ha yer ker awek tu non muslim, ke saje bagi alasan sbb xmau pakai tudung he he he

BudAk hijAu said...

mr blind
~hahahha...1day kot..klu x mmg dh kne boooo dh..hahaha..

fadh
~kompom...sabahan!hahaaha..

F A R Y N said...

hahaha,...fesi tu mesti malu cam babi dah...poyo nak gertak2....

Hidemichi said...

fesi mestilah mau garang...dah abis orentasi baru peluk2 nangis2!hahahaha.

Dato Paduka Masri said...

hei......


sape nak mintak otograp ko... lain la kalau dila kot......

hahahahahahahaha....


dua2 aku tak nak mintak....

apei said...

gua syak fesi tu datang bulan!

Aku... Dia... Kamu.. said...

Petua haluskan kulit muka sebenarnya senang jer! Gosok ngan kertas pasir. Gerenti licin..kui..kui...kui..

Ahmad Azrin Aziz said...

cilakak punya fesi.. sound org ikut sedap muncung dia saja..

arfahadnan said...

fesi mmg selalu perasan cam bagus biler time orientasi..

JohnJenin said...

Fesi memang suka marah marah macam tu. Jarang jumpa yang baik hati dan lemah lembut. Konon konon kena guna kekerasan untuk didik bebudak baru. Cess

Salam lalu hari jumaat

bokbon said...

gua selalu jadi kem komandan, dah memang tugas kem komandan ni buat peserta-peserta rasa nak bunuh gua, cane tu? hehehe!

jinggo said...

alah memang cam tu pon....
mula-mula saja....pas tu kena main la fesi tu....
hahahhha......

kay said...

giler malu..ni kalau gosok ngan kertas pasir pun tak kan halus balik dah kulit tu..haha

tasikmerah said...

aku pun nk pi pwtc esok. aku pemalu. aku menyorok balik tiang.

hehehehehe...

~~~ kay ~~~ said...

(^_^)
thanks, sudi singgah ke blog kay!
have a lovely day...

addyaholix said...

esok kat PWTC ko pakai tudung ke tak? haha!

jajazuzu said...

ok. aku jeles ni. x dpt pegi pwtc esok.

@t00neY r00neY® said...

suda jadi artist kah?
g book fair kah?

mcm kt kolej 12 UM jer...kikiki

FARIE said...

fesi mmg rmai yg poyo2..

patungcendana said...

re:..memang kenyataan kan...

err...nak otograf!!!! :-)

UXOP said...

fesi tu lawa tak?..
sungguh halus muka dia bila terpaku dgn kata2 penukul tu..
meh sini.. nak suh otograp kt baju fesi tu..biar dia kenal sapa kita..hohoo

Nurul Aimi said...

pwtc?pesta buku?haha

TsUjUn said...

dia jeles koyt..
rambut dioa afro..
heh.
p/s:nak pesan buku

Pakcik Luar Otak said...

cak cak cak.

nuyuljana said...

hee~

kompem fesi tu bengang gilew!

:))

A a D i I ? said...

haha..meh ketawakan fesi beramai2!

lalala~


p/s:oit, up la gamba ko pkai tudung. musti comel.. ^_^