CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 16, 2009

cara-cara membuat cokodok.

yes.

aku mengaku.aku ego.dem!

sangat ego.

so.ada lagi yang tak puas hati...?

sekali lagi.aku memang ego.sangat.




yan
14/04.2009 00:50 am


p/s~kepada yang berkenaan.aku selalu tulis dulu.lame sket baru publish.harap maklum.


weh.sentap ke aku.gile lah.entri aku 2,3 ari ni asik nak sentap je.paham-paham la.pompuan kot.bendera jepun tengah berkibar neh.memang ah cam ni.vavi!

sape pegi tayangan filem pendek kat PWTC sabtu nie...??jumpa di sana.. :D

18 komen:

apei said...

weh aper kena mengena cekodok ngan ego?

BudAk hijAu said...

eh..mane ade kene mengena...xde..xde..xde.. :D

Dato Paduka Masri said...

jumpe ko???


buat pe????

fatin said...

tajuk cengkodok???
hehe..keluar tajuk

BudAk hijAu said...

dato
~aku kan artis!!blweeek.

fatin
~eh..yeke...?ingat ade kne mngena tajuk ngn entri..hehhehe..

mrblind said...

mana cekodok..gua lapar ni.

one love said...

i have had a really bad + funny incident dengan cekodok!

hahahahah sampai hari ni menjadi perbualan!

hampes punya budak blindtribe! kih kih kih

Fadh said...

aku memahami situasi di saat bendera merah dikibarkan walau aku xpernah mengalaminya he he he

bokbon said...

la..meh sini nak ajar buat cekodok, heh!

TsUjUn said...

cekodok ko rasa masin r weh..
tambah gula sikit

dhiy@ piNkY said...

aku igt btol la cara2 membuat cekodok.. hahahaa

UXOP said...

ego tu biasa..suma org ada..tp mana cokodok sentap..hurm..lapaq ni

BudAk hijAu said...

mrblind
~dah abis!

one love
~hahahah..wat la entri..kikiki..

fadh
~maceh!!!!

bokbon
~waa..lu pndai wat...?cayalah..

tsujun
~cokodok letak gula ke..?sengal lu..

dhiy@ pink
~hahahaha...jgn tertipu..

UXOP
~cokodok sentap..wakakaka..

amirnazrin said...

cekodok punye budak!ingatkan dapatla tau resepi cekodok.

BudAk hijAu said...

Amir
~maap..anda tertipu.. :D

aloy_paradoks said...

jgn selalu sentap2 sgt,, bahaya.

joegrimjow said...

manew resipinye?

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,ut聊天室,情色遊戲,情色a片,情色網