CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 21, 2009

hantu tetek!

status ym aku semalam :

demam+sakit kepala+sakit tekak = tak cukup tido!!




oooyeaaah!

aku sedang berguling-guling di dalam selimut saat ini.selamat bekerja sumua!

member aku sms.aku cakap aku demam.

"Merayau je!Naik bukit la..tu antu bukit dah ikot u balik ar tu." die reply.


dem!!


cantik ke hantu tu nak ikot aku balik?tah-tah hantu tetek kan..?huhuhu..

woi..bape ekor hantu langsung nak ikot aku.ingat aku nak bagi die makan ke?

ok2.dah.orang demam memang emo.aku nak kol mak aku.bye.



p/s~macam mana nak keje nie woi!!

17 komen:

mrblind said...

besar tak tetek hantu tu..hahaha

DIK AN said...

Hantu porno?

Pettoo said...

Baru aku nk ajak tgk wyg...cancel sbb demam.haha.itu hantu gatal namanya.

~0~ said...

Org tua cakap hantu tetek suka sorok orang dalam tetek...tetek besar cam peti sejuk...ko xkena sorok ek???
hehehehhe

Shahrul Azry said...

hantu tetek tu berlakun dalam filem porn tak?? :P

amirnazrin said...

(.)(.)
kejap menggelabah tetek,kejap hantu tetek.minat betul kau dengan tetek yek.

A a D i I ? said...

takyah pk caner nk keje. ko tdo je cukup2 arini. besok baru pk. amacam? :p

TsUjUn said...

heh,
berbungkuslah selagi boleh bungkus..
t takda chance..
-hantu bungkus kim salam-

oranglidi said...

erk.. jangan main2.. nanti hidup anda diselubung misteria..

UXOP said...

jgn tegur antoo tetek tu..nnti muka jd kaler hijao lumut..
jgn men ujannn,nnti demammm..kn dh kene

ryurisora said...

alasan ko xnak keje ni....hohoho.

a.b geldofg said...

mcmana rupa hantu tetek tu?

k.e.r.i. said...

sekali hantu tetek melekat belakang ko.
depan belakang la ko ada tetek nanti.
haha

bokbon said...

comel tak hantu tu? nama dah sedap dah..haha! kalau comel suruh dia datang sini la, orait.

Fadh said...

hantu ada tetek ker? he he he

Kejora Yg Malap said...

Hantu ngada-ngada namanye tuh..hehe

vidadarisakura said...

kompom ar tetek ko besar dari aku kalu camni.
dem!


haha