CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 8, 2008

Korban...

Salam Aidiladha...

Mintak ampum,mintak maaf,mintak duit raya,kuih raya,dan segala yang berkaitan dengan raya.Seperti yang kamu sedia maklum,dan kalau ada yang belum maklum,di sini aku ingin maklumkan bahawa hari ini 08 dec 2008 adalah Hari Raya Aidiladha ataupown juga di sebut Hari Raya Korban,dan sudah semestinya aku kini sedang menulis entri ini dari opiz ku,ya,aku bekerja.Ingat gempa bumi tak da ke time hari raya..???huh!!

Pagi tadi masa aku OTW ke sini,aku kol mak aku,tapi kak ipar aku yang jawab,mak aku pi sembayang raya...huhuhuhu!!Sedih dah ni.Tak pew,aku akan balik awal sekejap lagi,Kak na n Azie n aku jugak dah masak rendang semalam.lalalala.

Ada sesape kat KL yang tak balik kampung yang masak sedap2,ada ketupat,rendang,kuih raya..?Ada?Aku nak pi raya.

*Be cool.Tak yah nak emo2 sangat!!!Grrrrrrrrrrrrrr!!!

Salam Aidiladha!

3 komen:

Wai said...

hahaha,..... cian, cian... tapi nak buat macam mana kan... dah namanya keje. tu la sape suruh keje jaga gempa bumi. pi la keje jaga kambing ke, lembu ke, jadi raya aji dapat cuti. siap dapat makan daging free lagi...

keh, keh, keh....

~mademoiselle hana~ said...

amacam beraya kat opis?
seronok?
wahaha=p
selamat ari raye... =p

one love said...

selamat beraya!
dah abis raya dah pun smlm...
takper, raya kat memana pun sama (kata2 bagi tenangkan diri sendiri :p)
hehe