CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 4, 2009

wani ardy! gig akustik.

1hb mac 09.aku dah plan awal-awal lagi nak pegi tengok wani ardy.die peform di Gig Akustik Gitar Menangis kat dataran shah alam sempena festival jalanan,pekan sehari.

dan.budak berlagak diva yang selalu cakap "cantik kew kau?"dan aku akan jawab "cantik la dari kau" nak ikot.ok.aku bawak.tapi,die kan bajet diva.mane penah layan gig-gig neh.lantak la kan,ada aku kisah?hahahahaha.

antara yang perform petang tu :

CROWD OF NONE
MR C BEATBOXER
GEORGE WONG
FREAK OF CHANNEL
IZZ MOHAMED
IDA LISA
WANI ARDY
MEOR
NIK

semua best ok.cayalah.terpegun diva sebelah aku.jangan die plak yang sibuk nak join suma gig pasni sudah la.hahahahahaaaa...


ok.nah tengok pic kami ber-diva di sana.wakakaakaka.









baju kami design sama ok.kaler sket lain.ingat boria ke nak pakai same.ceh!!

p/s~comel kot wani ardy neh.die cakap before die fly,nak kuarkan EP dulu.gud!!hehehehehe.

38 komen:

Atan said...

he he comel

orangorang said...
This comment has been removed by the author.
orangorang said...

menariknya event ni. lain kali klu ada lagi event2 yg best, jgn lupe inform kt orang2 k.tq

chentaMAYA said...

aq xpnh pegi gig!
haha~
bley bwk aq x??
heee~

Hajime said...

wah!
kem salam kat die...
kate nak join gig kitorang dok?
wink2!

BudAk hijAu said...

atan
~sngt comel kn sy...hahahaha..

orang2
~okeh..kite wat rombongn cek kiah ok.hehehe.

chenta maya
~klu ko diva aku bwk.hahaha.

hajime
~nak..invite laaa...

eliza said...

best...tp aku pun x pernah pegi yang macam ni...huh kesian aku..hehe

A said...

apa barang pergi gig pakai baju kaler pink..

tak amarikaaa laaa..

hahahaha.. :)

KARKADEWA said...

boria weyh!
ahahaha...

mrblind said...

weh..pegi gig kena pakai seluar pendek ke...hahaa

typical.girl said...

wah...so sweet la u all....

iYda Juhar said...

huwarggggghhhhhhh.

aku tak kesempatan ke sana.

qishie said...

she's cute!

haha..

wani tu umur berapa?

Anonymous said...

wahhh comey!

addyaholix said...

kamu lupa tulis mhythicus. diorang juga hebat.

dan wani ardy memang cun lah. haha!

BudAk hijAu said...

eliza
~heheehhe...kesian jugak.

ahmad azrin aziz
~hahahaha...pink sb pmpuan diva 2 nk.aku hijau ok.wakakaka.

karkadewa
~wei..xmau..xmau..

isabella
~so sweet (gaya mila)hahahaha.

BudAk hijAu said...

iyda juhar
~len kali kite pegi bersama ok.

qishie
~wani...?25..np beb...?hehehehe..

bunga
~comey kn!

addyaholix
~yalah.aku lupe...eh..ko ade eh kt cana...?cis!

AmY said...

tak pegi tapi tak menyesal...ahha :P

addyaholix said...

ya ada.
bila tengok gambar kamu, rasanya seperti nampak kamu. haha!

patungcendana said...

ijau...
kau pun rock jugak...hehehe

BudAk hijAu said...

amy
~aku tau nape...hahaha..

addyahlix
~arghh!!asal xtgr..adeh..

patungcedana
~yezzzaaa!!rock ok.. :D

fadzil hafiz said...

peh, memang cun dan bergetah lah korang..!!haha...

~serius cool gile..

BudAk hijAu said...

padelkopak
~bergetah...?of kos ok!!hahahaha..

mugiwara said...

kalau lah aku rajin sikit dari unta padang pasir....

aku saja je wat2 lnggr bahu ngan die~

wahahaha~

sutera putih bertukar pink,,, said...

wow...
best sehhh,,,

oyett said...

ohhh...1 mac hari tu ehh..tak sempat plak nk ckp.."slamat dtg ke SHAH ALAM"....

-DATUK BANDAR SHAH ALAM-

vidadarisakura said...

benci la ko yan!!
selalu meninggalkan daku!
dem!!


aku d shah alam suda!
so MARI BERPOYA2 BEBEH!!

BudAk hijAu said...

mugiwara
~ngn sape weh...?haih...

sutera putih
~mmg best seyh walaupon hjan..hehehe..

oyett
~owh..xpew...datuk bandar mmg owes bz..phm!! :D

vivi
~hahahah...sabau jelah..haa..gud,dh adadi shah alam..mari berfoya-foya...aad ko jgnnk wat2 lpa lak..

A a D i I ? said...

hey,
aku kenal kwn kamu yg lyss itu.
dia kwn aku juga.
sumpah tak tipu.
lalala~

Hanggokan said...

ui...gig...sudah lama tidak ku join...
ini gig bukan saja gitar menangis, aku juge bisa nangeh!!!

Anonymous said...

uihh menarik gig ni...aduh xtau pun...emmm...(ade aku kisah!!)..hahha

WNRD said...

Terima kasih, dik. Kamu dua comel sangat, 'tenggelam' Kak Wani. Hehe.

jinggo said...

nampak macam best saja.........
eeerrrmmmm......

iyan said...

baju sama da mcm kembar da...
kem salam cik diva...
:p

Nurul Binti Ibunya said...

chaist..
aku jeles giler..
xdapat pegi,kat sini x cuti cm si.. je..
haih..
bila lah nak kuar dari tempat ney ntah?

k.e.r.i. said...

ceh.
mende alah ni rupanya.
dak opis aku guna flyer ni buat lap taik cicak tadi.

Fadh Rahman said...

menatang apa gic nie? aku mmg kuno bab2 muzik nie...xpelaa aku bagitau yang aku xtau pun ada kau kisah? xkan...?

Unknown said...

Beshnye layan gig...teringat zaman sekolah..