CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 24, 2009

surat untuk Dila Raden

kehadapan Cik Dila Raden,

Bilik aku dah kemas ke..?berselerak je aku tengok ni..?ok2.bukan pasal bilik aku nak cakapkan.aku nak bagi ko satu lagu.lagu ni takde dalam radio or kt mane-mane web ok.khas untuk ko.hayatilah.(poyo!)

lagu ni bukan dari aku untuk ko tau.tak kuasa i.lagu ni macam kena je ngan jalan cita hidup ko kn,kn,kn...?hehehehe..

..................................................................................

tak mungkin bersama

aku pernah berjnji pada diri
engkau sekadar teman di hati
mana tahu pada penghujungnya
aku telah jatuh cinta

engkau merubah warna hidup ku
dari suram mnjadi pelangi
walau sedalam mana kasih ku
biarlah hanya rahsia

biarlah cuma aku menergti
sesungguhnya bukan ku ingin kn
kerna perasaan ini
aku kehilangn diri mu

ku pendamkn di dalam hati
kerna ego ku mengatasi
relaku memujuk hati
simpan diri mu sebagai teman sejati

engkaulah segala mimpi indah ku
engkau wajah dan angan ku
tapi aku harus menyedarinya
kita tak mungkin bersama



ok.sama kan..?aku dah cakap dah.ko tak caya.

p/s~buhsan gila kat rumah nie.balik la weh!!!

19 komen:

dila raden said...

HOI! MANA ADA PENIPU!

zeela lalala said...

untuk aku? haha

sutera putih said...

Nak lagu jugak,,,
wawawawawa,,,
best2,,,
toin,,toin,,

Dato Paduka Masri said...

o.....


mcm mn surat tuk balik kg ko....???

mrblind said...

hoi..surat untuk gua takde ke..

alif-mikail said...

asyik2 surat..
semalam surat..
hari ni surat..
koi syak dah tersurat yang tersirat la..

Nota: mau dapat surat "cinta" dari boss... kah kah kah

jinggo said...

hahahah.......
ssempooiii lagu tu.....

Pettoo said...

Sama ke mcm cita dila?Cittt...

***Dila nanti kemas rumah aku plak.

Hidemichimomotani said...

sori....aku terbaca surat org!adeh..

duwenk said...

ada aku kisah??
ahhhh.. aku tak kisah..
aku nak drop gak kat sini..
hehhehe..

mugiwara said...

kat akhir surat takde pun pecah kaca, pecah gelas~

F A R Y N said...

sila karaoke untuk aku..hohooh

Ahmad Azrin Aziz said...

Lagu apa ni weh!!

Fadh said...

surat khabar lama ada tak?

Kejora Yg Malap said...

Surat nikah xnak buat ke? hahaha

faRahFatiHah said...

aku suka lirik ni tak tau la lagu ke apa, tp betul2 terkena ngan aku!!!

razor said...

koraang dah declare ke jadi lesbo?

so, melissa dah free la? ke lesbo tiga segi?

xpaham!

Bunga Binti Nordin said...

penulis surat tegar ko nih

Diloz said...

kau GFFF dila raden ke?
atau teman sekatil?