CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 20, 2009

macam vavi+vangang=sial!!!

aku macam malas nak update blog sejak dua menjak nie.pehal tah.maybe sebab takde mase kot.banyak sangat benda nak kena buat.buat tak tau.buat bodoh.buat-buat aka plastik sampah.

paham?tak paham sudah.

aku.satu benda je.aku tak cari pasal dengan orang.orang jangan cari pasal dengan aku.sekali ko cari pasal.sepuluh kali aku buat balik.dan sekarang keadaan aku agak reda sedikit.nasib baik aku tak tulis entri ni malam semalam.kalau tak.bertambah-tambah la dosa-dosa kamu semua sebab banyak sangat baca perkataan tak baik.memang vavi la kan?

ok.kepada sesiapa yang dah pedajal aku tu.tunggu.masa ko akan sampai.kalau aku tak balas.Tuhan akan balas.buat mase sekarang kite memang tak kan jumpa,sebab ko dah berambus.tapi,one day ko akan jumpa aku jugak.nampak je baik.perangai macam harem!!fuck off lah!!

entri ni bukan untuk korang.untuk orang yang takde kena mengena dengan blog.

sekian.

p/s~dila..tak mau nages lagi ok..tak mau..tak mau..tak mau...orang femes cam ko kena kuat.nanti peminat larik...wakakakakaka...

23 komen:

sutera putih bertukar pink,,, said...

Layannnnnnnnnn,,,,

sEmut said...

tak mau carut carut.. tak mau..tak mau.. nak carut ajak gua sekali..

fazemy said...

kem salam la kat org tu. kui kui..

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

apesal sial tu ko tak mula ngan huruf v..?heehhe

k.e.r.i. said...

ingatkan sempoi sangat budak budak hijau ni.
seumpah seranah maki hamun dalam blog jugak rupanya.
rilek sudah sis.
jangan di layan orang perangai macam vavi.

vidadarisakura said...

aku x sempat pun maw pedajal ko...alaaaaa...

BudAk hijAu said...

sutera ptih
~layan kn jer...heheheh..

semut
~xmau..xmau..xmau...hehehe..

fazemy
~waalaikumsalam je lah.. :D

pentoi
~vial..?pelik dowh...hahahhaa..

keri
~sempoi bertempat dowh.hahahhaha..ni org dh pijak kepala nie..sial jer..

vivi
~hahahaa...ko memang!!lembab dowh...esok sunbusrt!!!

kueh bakar said...

dak ijou....
aku pun dah ponat update blog...wakakakakaka

ia juga bersawang satu hari nanti...

Shahrul Tanaka said...

mungkin sbb dik an dh lama tak menjelma!

Dearie Pearls said...

..ha, berani lagi..??
kan dah kena..
habeslah..

qishie said...

ni mesti kes windu dik an ni..

saba ye..

dik an tu semenjak dah jadi pakcik baru..lupa diri kejap..

saba yep

Siti Syawal said...

vavi tu ape? (dgn muke suci mata bersinar-sinar..) huhu...sabo ye dak ijau. sabo....

patungcendana said...

ok...:-) dah rasa lebih baik sekarang?...biar aku jadi tangan yang akan menarik kau keluar...ayuh...bagi tangan kau...:-)

AmY said...

haaa...tayah layan laa org macam tu. buat tak tahu sudah.

@tune® said...

pergh...
ni yg malas kn?
denki menjelesi...

dila raden said...

OI MANA ADA AKU NANGES PENIPU!

Pekerja Kontrak said...

hahahahahahaha....

ok ko agak sentap dalam entri ni... hendak la di bawa bersabar agaknye....

ok....

set dah tarikh tu ke????

ohvee said...

hoho. sabar ok! mak aku cakap 'biar orang buat kita, jgn kita buat orang'.
tp klu dah over d top,silalah balas balik ye.

peace.

Rajuna said...

vavi ni macam viva ke?

poyotito said...

orang perempuan memang suka maki hamun kat blog, kan?

ke bukan?

Anonymous said...

haha...budak hijau cactus hijau pon penah rasa camni..i think better ader kawan laki la dari gurls,cuz gurl ni byk sifat hasad tu..dengki dia laen macam..xbest

dzul said...

kalau nk balas takyah la sampai berkali2 ganda..nnti jadi balas membalas..dendam mendendam n berlarutan..maaf kan aje lah weh..

ok? ok?

ceri masam said...

sabor... hahaha