CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, August 4, 2009

batuk sampai pengsan!

sekarang memang musim demam eh..?

H1N1 la bagai...dah 8 org mati...dengar cite kalau dah sampai 10 org malaysia istihar darurat.yeke weh...?takkan paper tipu lak kan.

semalam.tiba-tiba je demam secara mengejut.(aku mmg selalu demam pon).pastu batuk tahap gaban nak mati.

aku telan ubat batuk separuh botol.overdos siot.tido sampai pagi tadi.bangun pegi kerja.ingatkan dah ok.same je.vavi betol lah.

perlu ke aku overdos lagi..?perlu ke weh...?

sumpah rase nak balik kampung!


p/s~rase nak garu2 je tekak aku ni sampai terkuar anak tekak.haih!

14 komen:

~0~ said...

btol la...skang musim la...aku dan serumah ku demam jugak...

jauh la dari vavi vavi itu punye selsema...

Lifesaver said...

alasan nak cuti ke tu?

nuyuljana said...

ko slalu demam?

tuka keje la weyh!

hahaha.

lagi 1, klu nak kurangkan demam,

ramas bunga raya dgn air,

amir lendir sapu kat badan.

nnt sejuk woo..

100 plus pn ok kot.

klu batuk, makan kicap + perahan limau nipis.

slmt mencuba!

(aku pasti ko takkan cuba)

hahaha.

qishie said...

ala..nak sehati sejiwa la kunun..
dia sakit ko pun nak sakit..
:p

DIK AN said...

Qish memang mintak pelempang.

bokbon said...

gua ni lepas kebah demam, dok seminggu kena demam lagi. pelik juga..

@tune® said...

alasan nk coti..
blk jer la kg

:::m!Sz wItHouT fEeLinG::: said...

musim demam cuace kot...
balik kg ramai2 jom...
dapat cuti kuarantin...
hehehe

k.e.r.i. said...

ko garu macam dalam iklan tv tu.
ganas siot.

Lionel Azry said...

mintak la tolong dick an check! :P

Fadh said...

bahaya tue weh, baik cepat gie klinik, check kot2 h1n1.

jo said...

gaban tu hero tahu...
mana bulih mati...

'semoga cepat sembuh...'

sutera putih said...

woit...
ko biar betik,,,
baik p buat ujian saringan,,,
................
seram sehhh,,,

WaDa said...

dh seminggu aku batuk nie..
rasa mcm nk campk kuar jer tekak aku yg gatal gila babeng nie..
p/s:korg nk g ane2 ajak aku..
aku nk sebarkn virus batuk aku nie kat korg satu umah..hahahaha..