CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, August 17, 2009

Naik Hantu!!

kalau tengok kat tajuk.yaaa..aku bersama dila raden naik hantu semalam.start naik hantu bila Bunkface start perform.dan bertambah naik hantu bila bila sam bagi picks gitar die kat dila.dem.aku tak sempat.tangan dila panjang weh.tapi..aku pon dapat 1 dari band tak cukup seringgit.cari la sendiri band apa.ok2.aku bagi tau.One Buck Short.maseh lah kat bassist dia.korang memang best.buat aku turun 5kg.dah lama tak berkecimpung dalam dunia gig.nampaknya aku maseh boleh perform dengan bagus.

sebelum tu.sepetang bersama club awie menonton farid the geng "The Radios" perform.tapi tak dapat nak lompat-lompat sebab maseh cerah.malu kot aku.hahaha.banyak kot band perform dari petang sampai malam.kalau nak list.ampai esok tak habis.ok.tipu.malas nak tulis.kat sini pon ada cerita pasal petang semalam.sila klik.sini.dan sini.

pic semalam diorg tak upload lagi.dem lambat.tengok kat fb sudah lah.ni pic petang.aku belum kurus.

fan club awie.cari di mana awie!

Band tak cukup seringgit.

One Buck Short.rock bebeh!!

The Pocket..klu tak salah aku la...sumpah aku lupa dowh!

with sam Bunkface..yeaaaaaah!!

vivi,masri,dila,pett aka awie,dani,beeha,emma,faiz dan adik beeha.aku dah kurus.

p/s-macam banyak je perkataan kurus.semoga menjadi kenyataan.hahahaha.cilakak!

13 komen:

Wanita Itu said...

lamo sunggoh kamu tak meraban kat sini kan ihiks..

ni konsert mano lak nih?

fievelski said...

wah!gila cepat siot ko cilok gambo dari fesbuk ke blogspot.hahaha

BudAk hijAu said...

wanita itu
-ko bz ke hape?ni nk mrh nie..

fievelski
-laju kn aku...?hahahaha..

fievelski said...

tula. laju lagi kau dari tren putra yang sarat macam sardin tatkala menjengah stesen setiawangsa; seploh minit lepas pukul enam petang.

al-mankaraqi said...

Salam ziarah,

Al-Mankaraqi

almankaraqi.blogspot.com

nuyuljana said...

demam suda baik ka?

Pettoo said...

Knp perlu ada awie dlm ini crita?haha.apasal gbr kitaorg xde dgn OBS????apasal wa x tggu sampai mlm????ciss.rugi tul. kalu x mesti bdn i dh kurus gitu.auww.

jo said...

kau jalan kaki je pergi hong kong..sure kurus punya la...

Pais Chaos said...

waa..best giler bergambar ngan artis!!

Paan Tanpa Adik said...

Nape U tembam sangat neh???? Hahahaha!

sutera putih said...

ko nak kurus,,,
seru nama SUTERA sejuta kali,,,
confem kurus,,,
huahuaghrghhhh...

Lifesaver said...

aku dah nampak kekurangan lemak ko

dobot said...

best siakk, jeles laa mcm nie !
;)