CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, August 6, 2009

sumpah aku tak nak ade kaitan ngan kau la vavi!

tiba-tiba je en razor atau pon en pencukur mengepos entri.aku sudah tercabar.perli aku ke bai.maklumlah aku dah jarang post entri sekarang ni.bizi dow.bizi dengan kengkawan baru.selain kawan baik aku yang 3 serangkai 2,dah tambah lagi satu ni.selesema vavi.memang vavi la kan.

eh,cop-cop.aku belom di syakki.tapi aku suspek sendiri-sendiri la.sebab aku dah terjerumus dengan orang-orang yang di kuarantin selesema vavi ni.tapi sumpah aku tak nak ade kaitan ngn vavi dowh.sumpah tak nak.ok2.esok aku pi check.korang tak yah la nak marah.esok pagi-pagi sebelum subuh aku pi ambik no.panjang kot nak tunggu giliran.nak pi PANTAI mana nak cekau duit kan.PANTAI kot!

aku nak bercakap bab harapan la weh.boleh...?

harapan itu senjata paling merbahaya.itu kata wani ardy.sumpah aku setuju 800%.comform.sila jilat jari siapa yang setuju dengan aku.

dulu.tak de la lame sangat.tapi aku lupa bila.mak aku dah pesan jangan makan semut banyak sangat.sket-sket tak pe.tapi aku degil.tengok dah jadi ape.

kau datang bersama harapan (ayat macam skrip filem tak?hahahahha).walaupon kau tak cakap.tapi aku syak.aku syak je.silap aku kot.aku ingat kau datang....arghhh..malas pulak nak tulis.lain kali lah...

aku tnggu orang tu.orang yang nak propose aku tu.aku tunggu.

untuk kau.selamat bersama dia.

ok.tu je.

sekian.


p/s~aku nak baik kampung.klu kena kuarantin,boleh naik flight tak weh...?diorg cakap xboleh...uwaaaaa!!!

26 komen:

Pekerja Kontrak said...

sape proposed kau??? dan sape yang ko harapkan ni???

apa cer ni...

:::m!Sz wItHouT fEeLinG::: said...

boleh p q same2 esok...hahaha

LotsOfLove-Pearls said...

flight?
baik jangan ar beb..
marabahaya...
kat airpot tu ada ramai org drpd tpt yg berbeza..

BudAk hijAu said...

dato
-diam lah ko..nt ak cer..

misz
-jom..nk p q hsptl mna ni...?

lostoflove
-aku nk blk kg.semput dowh naik bas lame2..huhuhuh..

razor said...

budak hijau makin sexy n vouge!!

BudAk hijAu said...

razor
-tb2 je muncul.hahahaha.gile!

Heidi Shafiq said...

ko ni byk sgt kwn..
hahaha..

speckurosaklagi said...

ko naik train la..lagi enjoy..hahahaha..
smoga ko terkecuali dari selsema vavi k..

BudAk hijAu said...

heidi
-tolog lah.aku xnk kawan ngn diorg dowh...huhuhu..

speckurosaklagi
-train...?14jam nk blk aloq staq..mati terketaq-ketaq aku..hahahhaa..

Wanita Itu said...

aku ucapkan terima kasih kerana kau mengucapkan selamat buat aku dan dia..

eh?? aku ker ko maksudkan??

lari hhaahahahahaha...

F A R Y N said...

yan..jgn lupa tunjuk sama aku...
hohohoh

~0~ said...

mana leh naik flight..nanti makin ramai kena vavi virus tue...ko nek beca dah la..

jo said...

weh...
cepat buat wasiat...

padelkopak said...

bagus!jangan degil-degil.sila pergi buat pemeriksaan secepat mungkin di pusat kesihatan berdekatan.itu saja.

Fadh said...

eeee xnak laa aku masuk blog nie, takut berjangkit he he he

Liliyuli said...

kuarantin tu maknanya dok rumah diam² mcm wa hari tu..wa pun xde kaitan ngan vavi tu..

Lifesaver said...

aku x sangka ko pndai jiwang

Pekerja Kontrak said...

ko tak tau ke lifesaver yang budak hijau ni mmg jiwang.... kikikikikiki....

dobot said...

kakak !
jge dri elok2 okee
hehe

Ahmad Azrin Aziz said...

babi

DIK AN said...

Nanti2 la ye...heee...

aina hazuani said...

eh aku pun syak sendiri2 je aku H1N1. takutlah dowh

ryurisora said...

sedeh...utk vavi n harapan ko tu. smuga dua dua pun slamat ye~~

WaDa said...

oit yan..aku pn demam lor..
si budak tembam danny pn kene demam skali..
hahahaha..
doa2 jgn kene mengena ngn vavi tue okep!!
ahakz..

triple x malaya said...

vavi..vavi..padan muke..

BudAk hijAu said...

wanita itu
-kejarrrrrrrr...ko xyah nk pasan!

parin
-owh...wajib 2..hahaha.

~0~
-beca...?taun bile nak sampai edah weh...?

jo
-wasiat?ko nak bp %?ngeh3..

padelkopak
-dah buat.selamat.

fadh
-hahahaha.aku dah slamat la weh.

liliyuli
-kuarantin maknanya cuti.bleh pi jln2..hehehe.

lifesaver
-jiwang?dem!

dato
-diam ah ko!baby mane...?hahahaha.

dobot
-ye adik!

azrin
-vavi la gile!

dik an
-BAIKLAH!!! :D

aina
-xma syak wasngka ok.aku xkne pon.hehehe.

ryurisora
-maseh dowh.

wada
-makan ubat!

triple x
-padan muke vavi!hahaha..