CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, June 6, 2009

aku dah pesan.kau degil!

aku dah cakap.

jangan cari pasal.

sekarang tanggung sendiri.

once u play with me.thousand u get back.



sekian berita mingguan!

p/s-aku di tinggalkan kesorangan di rumah.seb baik rumah aku takde hantu macam rumah korang.cit!

10 komen:

~0~ said...

ada hantu la best...ade membe nak lepak2 memalam...leh suruh buat kopi lagi tau

TiNiE said...

umah akak takder hantu...
kalau stay up memalam sampai awal pagi pun rilek jr sorang²..heh

♥chentaMAYA™ said...

kenapekah??

mamma mia! said...

mane ko tau umah ko xde hantu? ntah2 hantu tu pun igt xde org kat umah.. tu die x kacau.. klu die tau kwujudan makhluk tebal mcm ko msti die kcu ko. wakakakakak =p

J3zz3lb3ll G' said...

keseorangan?
owh adakah anda benar???

DIK AN said...

To all guys out there, don't play2 with my laling haa...

Nurul Aimi said...

padan muka

dila pun balik kampung ke?

Lifesaver said...

ko mmg nak kena...aku dah la penakut!

bokbon said...

kalau ada hantu elok sangat la, takdela dok sorang-sorang kat rumah tu..

speckurosaklagi said...

tak mau..tak mau..tak mau...ada hantu...