CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 29, 2009

tak paham!

member aku : asal korang gaduh?

aku : selisih paham!

member aku : paham tu aku paham,selisih tu aku tak paham!!

aku : mamposlah!


mood : sedang berfikir dua kali!



p/s-aku belom mati walaupon dah buat banyak kali terjunan menjunam dan 2 1/2 samasop dari tingkat 12.tak paham kan...?

9 komen:

greenieycactus said...

ape kaw nak ckp ni?aku pon x paham

~0~ said...

siyes aku xpaham...

speckurosaklagi said...

sarmosap....kena lengkapkan xleh setengah tuh yg ko tak mati...

mugiwara said...

dari tingkt doblas patut bleh buat byk samosap.

ulang lagi sehingga berjaya buat lebih nam kali~

Fadh said...

aku mmg tak paham apa yang ko tak paham dan aku takkan paham apa yang lo tak paham selagi ko tak paham apa yang aku tak paham...ada paham???

Lifesaver said...

aku paham..xde la bengap sgt...hihi

jo said...

dah try minum racun?
asid hidroklorik pekat ke...mana tahu bulih jalan...

ayampinko said...

2 1/2 somesop jer..patut la tak mujarap...senang sangat..

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室