CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 2, 2009

merindui abg ayam penyek di JB!hahaha.

ada orang cakap die demam rindu!
apa kena mengena demam dengan rindu ni?gila tak paham.

antibodi aku masih kuat untuk menaham rindu.so,tak ada masalah langsung demam denagn rindu.
cuma antibodi aku sangat tak kuat untuk bawak bersabar.panas baran.lagi takde kena mengena.

paham?tak,aku sendiri kurang paham,lantak la.ada aku kisah?

semalam masa menghabiskan masa melepak smbil pekena kolestrol,lemak,dan benda-benda yang tak sepatutnya di kedai mamak.ada srg member ni cakap.budak tu nak bunuh diri sebab gf die kena kebas.gila vavi punya saiko.lu takde menda lain ke nak pk selain bunuh diri.lu hidup untuk gf lu jeke?bengang betul wa.hidup kena ada tujuan la bai.lu dah cukup iman ke nak mati awal.jagan sampai wa tunggu lu beribu tahun kat surga tu baru lu nak sampai.

dah-dah.kang jadi tempat tazkirah pulak blog wa ni kang.

p/s-merindui TC n JB,dan langkawi bakal dirindui nanti.tunggu giliran ok.

5 komen:

Lifesaver said...

waaa!aku makan ayam penyek kat srwk

BudAk hijAu said...

kat JB terbaik wok!!hehehe...

~0~ said...

ayam penyek...penah aku rasa kat perling..

nuyuljana said...

dem.

tajuk gempak abis.

aku nak makan ayam penyet banafe malam ni.

muahaha.

jo said...

mau kirim apa-apa tak dekat abang ayam penyek? gua dekat jb ni...