CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 6, 2009

di telan mati katak,di luah mati pucuk!

kalaulah semalam aku betul2 1st day keja,maknanya harini aku kena buang keja.kalau semalam before 8am aku dah terpacak depan opiz.harini 8am aku baru tersedar dari mimpi.memang cilakak!

sampai je,ade suara sumbang tegur;

"hai,lambat harini"

dan kedengaran ade yang menyampuk buat aku rasa nak cepuk.

"maklumlah,orang baru kawen"


sumpah aku rasa nak jadi pekak serta merta supaya keadian yang tak di ingini berlaku.

tapi,aku terpaksa senyum kamben dan sengeh kuda kat dua orang mamat tu.takpe esok dah cuti.yeay!

p/s-musnah cita-cita ku nak jadi pekerja cemerlang.tak guna punya alarm fon.boleh pulak tak bunyi.esok jugak aku beli jam loceng besar buah tembikai.tak bangun jugak tak tau lah.

8 komen:

~0~ said...

ko kena pakai alarm polis la...baru bangun...

jo said...

amacam malam pertama?
best dak?

Lifesaver said...

pnt sgt..kenduri tak abis kemas lagi ke?

Puppet Koyak said...

hahaha..
alarm besar buah tembikai?
hahahahha

hajariah said...

eh sirius ke ko dah kawin nie?

*ryurisora

Fadh said...

biasak laa malam pertama...mmg memenatkan hu hu hu

nuyuljana said...

da kawen ka?

xtaw pun.

congrats ;)

Pais Chaos said...

beli jam gambar tun mahathir la.. baru semangat! haha