CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 22, 2011

teka teki mintak maki!

kepada yang tak berapa kuat iman.tolonglah jangan nak cuba jaya baca entri kali ni.tolonglah!

aku tak berapa berminat nak main teka teki dalam talipon.tolonglah paham keadaan aku.kalau henpon aku tu,kau sms je terus kuar muka kau tidaklah mengapa.tapi kuar no je vangang!jangan la suruh aku teka kau sapa.haih.

tolong bagi teka teki lain pada lain hari.kalau kau sms aku cuma untuk suruh teka kau sapa,kau memang mintak aku bagi kau maki hamun.tolong eh!!!aku ni dah la insan yang lemah.pantang orang mintak compom aku kasik.aku dah la sah-sah banyak dosa.jagan nak tambah dosa aku,nak-nak lagi di pagi-pagi hari.pagi yang buta pulak tu!memang berdosa besar lah.aku ngn kau-kau sekali dapat.sebab aku maki kau baca.yes!

tolong ajak aku main teka teki lain.tolong!

p/s-jangan nk ajk aku main teka kau sapa plak dlm ni.aku lempang laju2 kang!

4 komen:

FARYN said...

aku pun maki je kalau org soh teka2 ni... hahahaaa

Puan Capa said...

cuba ko teka aku sape?hahaha!

BudAk hijAu said...

parin-kalau memahami bagus lah.malas lah nk cita panjang2 ni.hahahaha

BudAk hijAu said...

puan capa-mmg sengaja cari gaduh mlm2 ni...hahahaha..