CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 25, 2010

katak pisang makan budu!

edisi marahkan nyamuk guna ridsex!ok,jgn komen psl ejaan ridSEX.

babe..wa memang niat nak tolong lu je babe.takde niat lain.saje nak have fun.kalau kena tangkap or ape2 jadi,kite dpt rase fun 2 same2.kemak sngt kn.hahaha.nanti bile dh ade anak cucu,boleh cite zaman muda belia kita yg tah pape ni.haih.

tapi,lu bikin wa panas tetek.so-sial la.ok2.wa mmg sosial.tapi tolong la,be pro la.ape kes nak cite belakang2.helllooooo..wa tak main belakang ok.meh sini dok mengadap muka ke muka supaya lebih afdal dan saksama.meh sini meh.

wa mls nak cakap lebih-lebih.kesian kat sape2 yang bace.maap ye.

wa tengah emosional+tranasional nie.jangan sape2 nak jolok sarang tebuan merangkap membuang putung rokok ke petronas.wa takde share ngan bomba malaysia nak tolong lu orang nanti.

so,sendiri mau ingat.

ditelan mati katak.diluah mati pucuk.rase nak meninggal kot!

p/s-MIA!

9 komen:

Pekerja Kontrak said...

lama xapdet...

bagus la... xelok main belakang... main depan je....

~0~ said...

main belakang dosa....

Lifesaver said...

main blkg = pengecut

k.e.r.i. said...

lama tak nampak ko menyumpah seranah yan. haha.

SUXX said...

haaa lama tak singgah sini. apa garang sgt entri ni. haha

sinaganaga said...

panas tetek? wakakakakakkakaa

racYnc said...

slm..

xpnah lak panas tetek..

kah2!!

rOhock said...

sabau2

lumut said...

pergghhhh...layan gak blog neh..hehe...jgn main blakang.diktuk org nnt.