CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 22, 2010

amaran keras...?apa tu?

di mulakan dengan cis..cis..cis...dengan komen2 entri di bawah.entri come back dengan pic memenjat bukit.korang takde keja lain eh nak komen tentang kekurusan aku.wakakaka.camera trik je 2 weh.sumpah tak tipu.aku dah menghilangkan diri selama beberapa bulan mengharapkan dengan tidak menulis blog aku kurus.owh tidak berjaya rupanya.dem!

untuk kakak vivi.ya.saya bloggers baru.wah kamu sudah berani bercinta di FB ya.terbaiklah.dulu pegi kampung aku korang dah kapel kan.gile ape dah setahun lebih ma.pandai betul korang menipu.fine!!!!!marah ni.

aku dah macam tidak pandai menulis blog.kenapakah.boleh sapa2 ajar?wahahaha.

ok2.ada yg memberikan amaran keras supaya tidak menghilangkan diri lagi.ok2.tapi kan.amaran keras tu apa ya...?adakah sejenis santapan di raja zaman dulu kala atau sejenis tumbuhan menjalar...?tulun jawab...





kalau korang cakap aku kurus jugak.yesss!ucapkan tahniah kat diri sendiri.korang berjaya di tipu.

p/s-jantung sedang marahkan hati!

13 komen:

Clark Pett said...

Xkurus pun..baju tu nampak kecik.boleh camtu?

Wanita Itu said...

haah la..
kamoo sudah kembali..
bosan giler dowh..
tak hijau otak bila kamoo takda hahahahaha..

nice to have u back...

nuyuljana said...

yan,

memenjat bukit tu ape?

ayat baru ka?

:))

speckurosaklagi said...

balik kg ka???

~0~ said...

sungguh kurus kamu...hahahah

BudAk hijAu said...

perli xhengat neh...adeh!

ayampinko said...

amaran keras tu kira bunyinyer.. bacanya kira macam sarkas la..

kurus..hem nko suker ker nko kurus.. takkan.. hahaha

Lifesaver said...

ko sangat sweet dgn baju kurung

jo said...

soh kemera men duduk sikit la..baru tak nampak bayang. angle dah cantik dah..

annfrendly said...

huhuhu...
saya pun mau kurus meh.

keh..keh.. keh...
amaran keras tu adalah spesis perkataan yang sekeras batu tapi lembut dari nasik...
errr camno tuh....
dah mule nak meraban..

err.. sebenarnye amaran keras tu = amaran yg tak lembut...
ade bran mau ingkar??

mehemmememmeehhhheehhh...

F A R Y N said...

aku rendu ko.



eceh!!!!

vidadarisakura said...

bodoh shiaaaaaaaaaaal stetment!



haha

(xpayah kut reveal sini)
hahaa

k.e.r.i. said...

fes taim aku tengok ko pakai baju kaler biru.