CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 17, 2010

pagi yang gelap.takde kena mengena dengan hujan!

pagi ni aku rase sangat dan sungguh,tak pon sungguh dan sangat.pilih la mane2 korang suka,berbangga kerana menjadi orang pertama sampai di opiz.yeaaah!nampak sangat tak penah datang awal.hahahaha.betul,bukan staf lain datang lambat,tapi aku yang awal.ok lah.tipu.diorang memang terlambat hari ni.haih!

sesampai je,mestila aku yang kena buka pintu kan.setelah berpusing-pusing beberapa ketika.aku duduk di dalam kegelapan.sumpah weh,aku tak jumpe suis lampu kat mane.hampeh betul.aku pon berura-ura nak sambung tido sepam dua di atas sofa panjang berwarna biru di depan bilik bos.dan...jeng..jeng..jeng...

nantilah sambung...

aku sedang menyuntik ubat bius ke hati.dah tak nak rase ape-ape buat seketika.mahu hidup dengan aman dan tenteram.maseh!

p/s-menaip di opiz.klu typo,paham-paham sendiri kenapa.

14 komen:

Wanita Mutalib said...

kenapa?


wakakakakaka larik..

apsal ko lama tak menaip neh???

Shahrul Tanaka Safeai said...

klmj?

BudAk hijAu said...

wanita-ape r name kamu...ku pngil wanita jela eh..hahaha...sb MALAS!hahaha...terima atau x alasan 2?

BudAk hijAu said...

saruk-KLMJ??????haih...

Pekerja Kontrak said...

ko masih lagi typo ke???

jo said...

dah la selalu datang paling lambat, balik paling awal..terbukti bila suis lampu pun lu tatau kat mana...

ayampinko said...

awal..?
lu nak nikah ker.. buang tebiat datang awal..hahaha..

hala typo ngan lu kan kembar...
peace...

Nad said...

pe jd? bos ade dlm opis? xjd meretoh ekh? uhu

BudAk hijAu said...

hasan-wa skrg mmg uang tebiat..lu xtau ke..hahaha.

BudAk hijAu said...

nad-itu rahsia...malu den nt..hahahah..

k.e.r.i. said...

tak jumpa suis?
memang sah selalu datang lambat.
haha

SUXX said...

pehh jiwa kacau merundum ke?

Cik Ubi said...

suis pun x jumpe..ayya..=P

♥ ♥ ♥ ctiey ♥ ♥ ♥ said...

hoho...

http://owlkieranaa.blogspot.com/