CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 2, 2009

jiwang karat versi kopi paste tarik 1!

tiba time wa nak jiwang plak.nasib korang la eh..

"Meskipun kesalahan tu boleh dimaafkan,tapi jaganlah berbicara sampai menyinggung hati orag lain keran kemaafan itu bukanlah pegubat hati yang terluka.kerana hati yang terluka tetap akan terluka."


demit!mane ko dapat ayat ni wahai sahabat ku paan jahat?rase macam menusuk sampai ke tulang sum-sum.sakit bangat seyh!

untuk semua ahli PBB..Miss Pres dah kembali gila kuasa.habislah korang semua.hahahaha.

p/s-wei..ape cite terengganu ni..kalau tak jadi memang wa bunuh diri.dem!

12 komen:

Paan said...

Paan Jahat tu sape?

~0~ said...

hahaha...

jo said...

gile bab...
bila masa ada terengganu pulak ni?

speckurosaklagi said...

ganu banjir wei..

misz benida said...

ayat yg mmbwa sejuta erti..

Lifesaver said...

nasib baik aku tak gila kuasa

ayampinko said...

elok la tu nko dah kembali giler...boring idup biler nko normal..wakakak

k.e.r.i. said...

PBB buat kat Terengganu pulak?
gua tak tahu pun.

++CkinComeY++ said...

wah....kenapa kena aku yg sgt mendalam sambil menusuk kalbu ni......aku tahu hati aku tgh terluka tp jgn lah menyinggung hati aku...ko pham tak yan??ni untuk si die

jinggo said...

kalau luka tampal la plaster...
hihii....

triple x malaya said...

pasal terengganu nak bunuh diri...gempakz..

vidadarisakura said...

mana ko setaannnnnnnnnn.