CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 17, 2009

rasa nak tido sampai raya!

lokasi sekarang : kampung darussalam,aloq staq,kedah.kampung ku syurga ku.masakan mak aku lagi syurga.

bertolak balik pukul 11.30mlm.2jam lepas 2 dah ada kat bukit merah.berenti.masuk toilet.abang aku cakap.kita lepak jap.saja buang masa.ada la lebih kurang setengah jam.macam tak terbuang langsung.kul 3.30am sampai depan pintu rumah.

masuk-masuk je terus di sambut dengan kuliah subuh yang mak aku buat lebih awal.tajuk kuliah subuh pagi 2.sayangilah nyawa anda dengan pemanduan yang lebih berhemah.maseh.

ada beberapa perkara yang menjelaskan aku kenapa abg aku nak balik malam jugak.pertama.kalau siang meter keta kena 110km/jam.speed track banyak kot.kedua kalau ada roadblock memang mampos sebab die angkut banyak giler mercun.ketiga sebab dia memang nak balik cepat.ceh!!!!

aku tengah migrain.ada sapa2 nak jual radiator L2S?aku nak.secepat mungkin.kancil yang aku bela 2 nak makan radiator baru pulak.tah pape.kancil.jangan sampai aku bela rusa plak lepas ni.jangan sampai.

ok.selamat pulang ke kampung suma.kepada yang beraya kat kl pon selamat jugak.

takot aku bz dok wat kueh raya ngn mak aku.so aku wish siap2..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRA.MAAF ZAHIR BATIN.

kepada sape-sape yang nk bagi duit raya,nt aku bg no acc.maseh.

p/s-open house jgn lupa jemput aku.sb lps raya cmfrm kering kontang.wakakaka.

17 komen:

Dani Izwan zainol said...

speed trap la! haha..selamat hari raya!

Arjuna Qaseh said...

aku pon rasa nak tidur smpi raya!
terkandas di kl sentral semalaman.
selamat hari raya weh..
kim salam kedah.
aku ak dapat balik tahun neh!
wuuuuargghhh

jo said...

woii...bangun woi....
dah raya ni...

hahahhaaa..
selamat hari raya jugak puan presiden...

Lifesaver said...

awal giler balik kg!!!

oh!!!!!!!!nak balik jgk!!!!!!!!!

selamat hari raya.maaf zahir dan batin

bungacahaya said...

Selamat hari raya di kampung...

Aku antara yg beraya di KL.

PEACE

ryurisora said...

slamat hari rayer!!! (^^,)V

nuyuljana said...

slmt ari raya yan :)

Clark Pett said...

2jm lbh dh ada kt Bukit Merah?mmg laju.Selamat hari raya,maap zahir batin.

Pok Li said...

salam idfitri.selamat bertemu keluarga

Fadh said...

selamat hari raya maaf zahir batin

speckurosaklagi said...

cari kat kedai hafkut...kedah byk hafkut....

shra....

al-mankaraqi said...

Selamat Hari Raya, maaf zahir batin

@tune® said...

selamat raya sakan

Nad said...

hoi!samat ari ari raye woi...
hee!
ampun maap di pinte...
ngeeee
duet raye aku mane??

Wanita Itu said...

lama giler ko tak update blog ??

jinggo said...

hhaaahahhaa.....
selamat hari rayaaa....

syahbandar87 said...

slmt hr rye
:)