CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 1, 2009

Hujan-tak ada kena mengena dengan Noh!

sekarang musim hujan.sila pecaya tanpa was-was.

hujan (bukan yang vokalis dia noh tu.bukan).hujan akan menyebabkan kemalasan yang maha dasat dan melampaui batas.sumpah tak tipu.

oleh yang demikian.blog ini akan di abaikan dengan sengajanya.

ramadhan.tumpukan pada amal ibadat.

tapi aku amal tak berapa nak cukup lagi.dalam proses pengumpulan.alim-alim miaw. tambahan pula dengan blog yang penuh ngan maki hamun dan sumpah seranah.maknanya,lebih baik jangan menulis.tak pasal-pasal sket pahala aku bulan puasa ni.tak pon batal terus.yang paling sadis.korang yang bace pon akan menerima nasib yang sama.

oleh yang demikian lagi lebih baik diam dari menulis dan buat dosa.citpodah!

ok.ok.mesti suma dah menyampah baca.aku stop lah.

p/s-cuti aku macam na appv je ni.yabedabedu!!!!

15 komen:

Lifesaver said...

banyakkan la bersahur...apa ke jadahnya aku ni??

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

standrad....ari raya mesti ujan..

bokbon said...

hujan memang buat gua malas, ni pun gua ponteng kelas. hah..ha..

Fadh said...

;)

♥chentaMAYA™ said...

btl gak tuh!
lbey baek xtulis!
st0p dlu bulan p0se nie!
hee~

~0~ said...

wah...bape lama ko apply cuti??sebulan ke??

Clark Pett said...

Kedah hujan sampai raya la..camne tu?

k.e.r.i. said...

sepatutnya musim hujan ni cuti tak perlu nak approve.
pandai-pandai sendiri ah.

jo said...

patut lu senyap je...
sekali-sekala up entri kisah2 tauladan la pulak...

hehe...

Razman said...

btol..dari maki hamun, baek kte makan nasi..

@tune® said...

baik tido..
sbb tido lam bulan pose adalah ibadah!!

hihi

fndrocka said...

budak hijau..jum tukar-tukar link..buhsan buleh baca..

al-mankaraqi said...

Salam ziarah!

13may said...

selamat hari raya :)

vidadarisakura said...

weh setan.mana ko?haha